مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-18سياسي

بی تدبیری هایی که موجب آزرده خاطرشدن مردم شد


در حالی که بنابود انتخابات از ساعت 7 صبح امروز جمعه 28 ام خرداد ماه آغاز شود اما به دلیل به دلیل مشکل فنی سیستم انتخابات شورا در برخی شعب انتخابات با تاخیر همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در شعب متعددی در سطح شهر کرج و شعب مربوط به مشکین دشت به دلیل قطع و وصل های مکرر سیستم و همچنین نداشتن آشنایی کافی برخی از عوامل اجرایی با سازوکار سیستم  روند احراز هویت افراد با کندی همراه بود و همین امر موجب تشکیل صف های طولانی در شعب اخذ رای شده و گلایه مندی های فراوانی برای مردم به وجود آورد.

  کمبود تعرفه در چهارباغ شمیرانی فرماندار چهارباغ در رابطه با کمبود تعرفه در این شهرستان به خبرنگار فارس گفت: 95 درصد از تعرفه شوراهای شهر و روستا پیش از ظهر امروز به اتمام رسید، و همین امر موجب شد تا طبق رایزنی های صورت گرفته با استانداری البرز 10 هزار تعرفه جدید برای شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ارسال شود و کمبود به سرعت جبران شد.

با وجود اینکه واجدین شرایط در هر شهرستان مشخص است کمبود تعرفه آن هم در ساعات ابتدایی رای گیری توجیه قابل قبولی ندارد و باید برنامه ریزی بهتری در این زمینه صورت می گرفت.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری هایی که موجب آزرده خاطرشدن مردم شد

بی تدبیری هایی که موجب آزرده خاطرشدن مردم شد