مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-18سياسي

مردم آمدند مسؤولان نه/ «کمبود تعرفه و صندوق» اصلی ترین چالش مردم دارالعباده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فرآیند اطلاع رسانی انتخابات 1400 در استان یزد از ساعت هفت صبح امروز با تشکیل اتاق خبر در استانداری یزد آغاز و با ارتباطات ویدیو کنفرانسی فرمانداران و بازدید مسئولان مختلف ستاد انتخابات استان نیز ادامه پیدا کرده است.

 متأسفانه علیرغم اصرار خبرنگاران هیچ کدام یک از مسئولان ستاد انتخابات استان یزد به جز معاون سیاسی امنیتی استاندار حاضر به اعلام آمار نشدند و آقای ترحمی به عنوان معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات یزد فقط یک آمار ثبت مشارکت 40 درصدی را اعلام کرد.

بنا به اطلاعات بدست آمده و البته تأیید فرماندار تفت در این شهرستان تعرفه کم آمده که با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری این مشکل بعد از حدود یک ساعت رفع شده است.

نبود صندوق اخذ رأی در اماکن مذهبی اقلیت های دینی استان از دیگر تفاوت های اجرایی انتخابات 1400 در استان یزد است که بعد از پرسش دلیل آن از مسئولان، آنها ابراز بی اطلاعی کرده و ادعا کردند که امسال هم مثل سال های گذشته صندوق های سیار و ثابت برای اقلیت های دینی تدارک دیده شده است.

مسئولان ستاد انتخابات در حالی ادعا کردند که در اماکن مذهبی اقلیت های دینی هم صندوق اخذ رأی برپا کردند که پیگیری میدانی خبرنگاران فارس از آتشکده زرتشتیان یزد و مدرسه مارکار(مدرسه زرتشتیان) این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمدند مسؤولان نه/ «کمبود تعرفه و صندوق» اصلی ترین چالش مردم دارالعباده

مردم آمدند مسؤولان نه/ «کمبود تعرفه و صندوق» اصلی ترین چالش مردم دارالعباده