مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-18سياسي

انتخابات 1400 در استان تهران تاکنون در امنیت برگزار شده است


استاندار تهران با اشاره به مشارکت خوب مردم و هوشیاری و دقت عوامل انتظامی و اجرایی و نظارتی گفت: انتخابات 1400 در استان تهران تاکنون در امنیت برگزار شده است.

- ، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه جمعه با حضور در شعب اخذ رأی شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان تهران تعداد 6 هزار و 846 صندوق رأی داشتیم و با لطف خدا، مشارکت مردم و هوشیاری و دقت و مراقبت و مواظبت عوامل انتظامی و همکاری خوبی عوامل اجرایی و نظارتی هیچ مورد خاصی که سبب ایجاد حاشیه شود و امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد را شاهد نبوده ایم.

محسنی بندپی گفت: از همان ساعات اولیه اخذ رأی که ساعت 7 صبح و ساعت زودتر نسبت به سنوات قبل آغاز شد، مردم با آرامش، نظم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رأی خود را به صندوق های رأی انداختند.

وی در خصوص وضعیت انتخابات و شعب اخذ رأی در شهریار نیز عنوان داشت: در شهرستان شهریار نیز با همدلی نیروی انتظامی غرب استان تهران با فرمانداری و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات مطلوب در حال انجام است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه شهریار پس از شهر تهران یکی از قطب های جمعیتی محسوب می شود افزود: در این شهرستان با 331 صندوق اخذ رأی همه شرایط رعایت شده و تعرفه ها و عوامل اجرایی و نظارتی به اندازه کافی بوده و نظم و انض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 در استان تهران تاکنون در امنیت برگزار شده است

انتخابات 1400 در استان تهران تاکنون در امنیت برگزار شده است