مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-18سياسي

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 6000 نیروی امنیتی تأمین می شود


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: امنیت انتخابات در این استان توسط 6 هزار نفر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی تأمین می شود.

- ، نصرت الله مرادی شامگاه امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر اینکه هیچ مشکل امنیتی تأثیرگذار در روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در این استان اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: کرمانشاه از یک شرایط امنیتی مطلوب و قابل قبولی در روند برگزاری این دوره از انتخابات برخوردار بوده است.

وی با اشاره به مزیت های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: رقم خوردن مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات برای کشور علاوه بر تأمین امنیت داخلی و خارجی، قدرت دفاعی کشور را بالا می برد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه به حضور با نشاط، تعیین کننده و سرنوشت ساز مردم کرمانشاه در این دوره از انتخابات با وجود تحریم ها و توطئه های دشمن اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود یک حق است که در قانون دیده شده است که البته مقدماتی دارد که حکومت باید آن را فراهم کند.

به گفته مرادی، مشارکت ده ها میلیونی مردم در پای صندوق آرا در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه نقشه های دشمن را بر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 6000 نیروی امنیتی تأمین می شود

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 6000 نیروی امنیتی تأمین می شود