مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-18سياسي

امتناع مجریان انتخابات از ارسال صندوق های سیّار به مراکز درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با گذشت بیش از 13 ساعت از آغاز رسمی فرایند رأی گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا، - امتناع مجریان انتخابات از ارسال صندوق های سیار به مراکز درمانی و بیمارستان ها و اماکن حضور سالمندان ناتوان، باعث انتقاد به روند برگزاری انتخابات و جلب مشارکت مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با گذشت بیش از 13 ساعت از آغاز رسمی فرایند رأی گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا، گزارش های دریافتی از منابع مردمی حاکی است، عدم ارسال صندوق سیار به مراکز درمانی برای اخذ رای بیماران و کادر درمان، باعث اعتراض این گروه از مردم شده است.

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس و نامزد انصرافی انتخابات هم در همین رابطه در توییتی نوشت: متاسفانه گزارش های مردمی حاکی از این است که هنوز در بسیاری از بیمارستان ها صندوق سیار نبرده اند و بیماران و کادر درمان معترض هستند.

وزارت کشور انتقال صندوق رای به بیمارستان ها را پیگیری کند .

علاوه بر مراکز درمانی، گزارش های دیگری نیز از مخاطبان فارس دریافت شده که با وجود درخواست از مجریان انتخابات برای ارسال صندوق سیار جهت دریافت رأی سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع مجریان انتخابات از ارسال صندوق های سیّار به مراکز درمانی

امتناع مجریان انتخابات از ارسال صندوق های سیّار به مراکز درمانی