مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-18سياسي

قابلیت تمدید ساعت اخذ رای در خراسان رضوی تا ساعت 2 بامداد


در صورت ضرورت و حضور مردم در شعبات با هماهنگی که با وزارت کشور صورت می گیرد زمان اخذ رای تا ساعت 2 بامداد قابلیت تمدید خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت ضرورت و حضور مردم در شعبات با هماهنگی که با وزارت کشور صورت می گیرد زمان اخذ رای تا ساعت 2 بامداد قابلیت تمدید خواهد داشت.

محمدصادق معتمدیان طی بازدید از برخی شعب اخذ رای مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در برخی از شعب اخذ رای مشهد مشکلاتی وجود داشت که با هماهنگی خوبی که بین ستاد انتخابات، فرمانداری و به ویژه هیات نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و استان بود، موانع مرتفع شد.

وی اضافه کرد: همچنین در بازدیدی که بعدازظهر انجام گرفت خوشبختانه در تمام شعب، رای گیری به صورت روان در حال انجام است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز بعدازظهر نیز تدبیری اندیشیده شد و صندوق های رای گیری دستی نیز در کنار صندوق های الکترونیک در اماکنی که با تراکم جمعیت مواجه شدند قرار گرفت، البته به تمام شعب ابلاغ شد که در صورت تراکم جمعیت با هماهنگی بین روسا و ناظرین شعب رای گیری دستی نیز انجام شود تا مردم در صف منتظر نمانند.

معتمدیان در مورد تمدید ساعت رای گیری بیان کرد: تا ساعت 12 که رای گیری در شعبات قطعی است و در صورت ضرورت و حضور مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت تمدید ساعت اخذ رای در خراسان رضوی تا ساعت 2 بامداد

قابلیت تمدید ساعت اخذ رای در خراسان رضوی تا ساعت 2 بامداد