مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-18سياسي

شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی از شورای نگهبان خواست زمان رأی گیری را تمدید کند


شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی، با ابراز تأسف از اختلالات پیش آمده در روند اخذ آرا از آحاد ملت غیور ایران اسلامی در آغازین ساعات شروع فرایند انتخابات، - شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی، با ابراز تأسف از اختلالات پیش آمده در روند اخذ آرا از آحاد ملت غیور ایران اسلامی در آغازین ساعات شروع فرایند انتخابات، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه به این شرح است: امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام فرمود: جَعَلَ اللهُ سُبحانَهُ حُقوقَ عِبادِهِ مُقَدَّمَهً لِحُقوقِهِ.

خداوند سبحان حقوق بندگانش را مقدمه رسیدن به حقوق خود قرار داده است.

متأسفانه گزارش های مختلف ارسالی به این ستاد، حاکی از آن است که صبح امروز و در دو ساعت اولیه آغاز رأی ‎گیری، ارتباط سامانه های فنی رأی گیری الکترونیک با مرکز، حدود یکصد دقیقه قطع بوده و بنابراین با وجود استقبال کم سابقه مردم برای مشارکت در انتخابات و همچنین پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در این رویداد مهم، شمار زیادی از مردم عزیز ایران، به رغم ساعت ها ایستادن در صفوف طولانی، موفق به دادن رأی خود نشدند.

شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی، با ابراز تأسف از اهمال مسؤولان اجرایی در این زمینه و همچنین با توجه به اهمیت بالای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی از شورای نگهبان خواست زمان رأی گیری را تمدید کند

شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی از شورای نگهبان خواست زمان رأی گیری را تمدید کند