مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-18سياسي

استقرار مأموران یگان ویژه/ برقراری نظم و امنیت انتخابات در دستورکار


مأموران یگان های ویژه ناجا با حداکثر توان برای برقراری نظم و امنیت انتخابات در کنار سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا در حاشیه حضور در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) تیپ دوم یگان های ویژه ناجا و شرکت در انتخابات، ضمن تبریک دهه کرامت، حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) امروز روز بسیار مهم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرمنشاء اقتدار در سال های آینده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: امروز دشمنان با تبلیغات منفی و گسترده به دنبال آن بودند که حضور مردم در پای صندوق را به حداقل برساند، اما این دسیسه با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم عزتمند ایران اسلامی در پای صندوق های رأی خنثی شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هنر مردم کشورمان، مایوس کردن دشمنان است، تصریح کرد: یکی از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاکمیت ملی است که این مهم با حضور پر شور و با شکوه مردم در پای صندوق های انتخابات به اثبات می رسد.

سردار کرمی با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رای گیری در شعب اخذ رای در سراسر کشور، بیان کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی مثل همیشه شگفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مأموران یگان ویژه/ برقراری نظم و امنیت انتخابات در دستورکار

استقرار مأموران یگان ویژه/ برقراری نظم و امنیت انتخابات در دستورکار