مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-18سياسي

در برابر درخشش ملت در حماسه امروز باید تعظیم کرد


نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند که جای دارد در برابر این درخشش تعظیم کنیم.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند که جای دارد در برابر این درخشش تعظیم کنیم.

دکتر ذبیح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای علی رغم تبلیغات سنگین کسانی که آن طرف مرزها برای کشورمان نسخه می پیچند، چنان دشمن شکن است که باید در برابر این عظمت سر تعظیم فرود آورد.

وی مشارکت مردم در انتخابات را خط بطلانی بر نقشه های نااهلان عنوان کرد و افزود: مردم نشان دادند که همواره خشم و غضبشان متوجه دشمنان و بدخواهان است و نظام و انقلابی را که با خون جوانان این مرز و بوم به ثمر رسیده با هیچ وعده ای معامله نخواهند کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی رای به اصلح را نیز بر میزان تاثیر گذاری نتیجه انتخابات در خدمت به مردم موثر عنوان کرد و گفت: باید در انتخاب اصلح براساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند عمل کنیم زیرا اصلح بودن نمایان گر اقتدار رییس جمهور منتخب در سطح بین المللی و داخلی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر درخشش ملت در حماسه امروز باید تعظیم کرد

در برابر درخشش ملت در حماسه امروز باید تعظیم کرد