مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-18سياسي

بهاروند نسبت به سیاسی کردن موضوع هواپیمای اوکراینی توسط کانادا هشدار داد


معاون وزیر امور خارجه در نشست مجازی ایکائو درباره سقوط هواپیمای اوکراینی و در پاسخ به اظهارات غیرحرفه ای و سیاسی وزیر حمل و نقل کانادا، نسبت به هرگونه سیاسی کردن موضوع هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی به آنها و تنظیم برنامه های کاری برای اجرایی کردن این توصیه ها، از هرگونه ابتکار یا برنامه ای برای ارتقای ایمنی هوانوردی بین المللی استقبال کرد.

بهاروند در پاسخ به اظهارات و مواضع سیاسی و غیرحرفه ای وزیر حمل و نقل دولت کانادا در این جلسه، نسبت به هرگونه سیاسی کردن موضوع هشدار داد و اعلام کرد که چنین اقداماتی با هر بهانه یا توجیهی، نه تنها هیچ کمکی به ارتقای ایمنی هوانوردی نمی کند، بلکه باعث انحراف از اهداف فنی ایکائو و حمل و نقل هوایی ایمن می شود.

در ادامه رییس شورای ایکائو و هیأت های شرکت کننده از مشارکت هیات ایرانی قدردانی و بر ابعاد فنی و غیرسیاسی بودن موضوع تاکید کردند.

دور سوم مذاکرات ایران و اوکراین به ریاست محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و  یوگنی ینین معاون وزیر خارجه اوکراین درباره ابعاد فنی و حقوقی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (12 و 13 خرداد ماه) در کی یف برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند نسبت به سیاسی کردن موضوع هواپیمای اوکراینی توسط کانادا هشدار داد

بهاروند نسبت به سیاسی کردن موضوع هواپیمای اوکراینی توسط کانادا هشدار داد