مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-18سياسي

لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت 2 بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه


یکی از ستادهای مردمی حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی دربیانیه ای بر لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت 2 بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یکی از ستادهای  مردمی حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی دربیانیه ای  بر لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت 2 بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه تاکید کردند.

در متن بیانیه یکی از ستادهای  مردمی حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی آمده است: اختلال سیستم رای گیری در بسیاری از صندوق های رای در ساعات ابتدایی صبح امروز، موجب شد تا تعداد قابل توجهی از رای دهندگان، ساعات دیگری را برای شرکت در انتخابات در نظر بگیرند.

  با خنک شدن هوا و آغاز موج دوم حضور مردم در شعب اخذ رای، ازدحام و صف های طولانی ایجاد شده است.

این اتفاق در کنار زمان بر بودن اخذ رای الکترونیکی شوراها در برخی شعب می تواند باعث از دست رفتن تعداد زیادی از رای هایی شود که در ساعات ابتدایی صبح از رای دادن منصرف شده بودند و عصر را برای حضور در صندوق رای انتخاب کردند.

  پیش از این نیز سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرده بود که تا ساعت 12 شب می توانیم انتخابات را تمدید کنیم و پس از آن ساعت، درهای شعبه را می بندیم و حداکثر تا ساعت 2 بامداد از افراد داخل شعبه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت 2 بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه

لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت 2 بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه