موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-18سياسي

مشارکت بالا و کمبود تعرفه در شهرستان کارون


میزان مشارکت در شهرستان کارون به قدری بالا بود که با کمبود تعرفه مواجه شدیم.

- ایسنا/خوزستان فرماندار شهرستان کارون گفت: میزان مشارکت در شهرستان کارون به قدری بالا بود که با کمبود تعرفه مواجه شدیم.

معصومه خنفری در گفت وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت روند انتخابات در شهرستان کارون اظهار کرد: انتخابات در شهرستان کارون از نظر تراکم جمعیتی بسیار شلوغ است و میزان مشارکت در این شهرستان، بسیار بالا است.

وی گفت: پیش بینی می شود که در شهرستان کارون، میزان مشارکت بالا باشد.

فرماندار کارون درخصوص تخلف های انتخاباتی در شهرستان کارون بیان کرد: گزارشاتی مبنی بر تخلف وجود دارد و کاندیداها این تخلفات را به یکدیگر نسبت می دهند اما به صورت مستند، موردی به دست نرسیده است.

خنفری با توصیه به مردم گفت: مردم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و قبل از رسیدن به ساعات و دقایق پایانی، نسبت به رای دادن خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت در شهرستان کارون به قدری بالا بود که با کمبود تعرفه مواجه شدیم اما استانداری خوزستان، تامین تعرفه کرد و در حال توزیع بین شعب هستیم.

فرماندار شهرستان کارون درباره فاصله گذاری اجتماعی گفت: زمانی که افراد از ماسک و الکل استفاده کنند اما میزان جمعیت بالا باشد، رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمتر می شود و این موضوع طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا و کمبود تعرفه در شهرستان کارون

مشارکت بالا و کمبود تعرفه در شهرستان کارون