مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-18سياسي

باید امانتدار دستاورد شهدا باشیم


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند 43 سال این انقلاب را حفظ کرده و از این پس هم حفظ خواهد کرد گفت: باید امانتدار دستاورد شهدا باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی امشب با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران است اظهار کرد: همانطور که شهدا تا پای جان از این انقلاب دفاع کردند، عموم ملت ایران در طول 43 سال در صحنه های مختلف از انقلاب اسلامی صیانت کرده اند و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه مردم با جانفشانی، حضور، صبر و استقامت و زیر سایه رهبری داهیانه امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره خوب درخشیدند از عوامل برگزاری انتخابات و نظارت بر آنها نیز قدردانی کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از زحمات اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی در  تقدیر کرد و گفت: امیدواریم نتیجه انتخابات هرچه باشد به نفع جمهوری اسلامی و در راستای اهداف عالی شهدا باشد.

وی با بیان اینکه آنچه تاکنون به عنوان امانت از شهدا و بزرگان به ما رسیده و باید به عنوان یک حق الناس حفظ کنیم گفت: خدای بزرگ 43 سال این انقلاب را حفظ کرده و پس از این نیز حفظ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید امانتدار دستاورد شهدا باشیم

باید امانتدار دستاورد شهدا باشیم