مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-18سياسي

مشارکت مردم در قزوین از 40 درصد عبور کرد


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: روند بسیار خوبی را در فرآیند رأی گیری در استان شاهد هستیم و این نوید را می دهیم که تاکنون در استان قزوین میزان مشارکت بیش از 40 درصد بوده است.

- منوچهر حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: امروز شاهد حماسه آفرینی مردم استان قزوین در شعب اخذ رأی بودیم و همان گونه که انتظار می رفت مردم استان مانند ادوار گذشته از ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رأی حاضر شده و در سرنوشت کشور و شهرهای خود سهیم شدند، هم اکنون نیز این صفوف ادامه دارد و مردم استان استقبال داشته اند.

وی در رابطه با رعایت نکات بهداشتی در شعب اخذ رأی عنوان کرد: ما پیش بینی های لازم را جهت رعایت موارد بهداشتی در شعب انجام داده بودیم و تلاش کردیم رأی گیری ها بیشتر در فضاهای باز انجام شود، در همین راستا حدود 70 درصد از شعبات استان در فضای باز بود، و شعبی هم که در فضای باز نبودند، در مکان هایی با سقف های بلند بود و تلاش شد از تجمع در داخل مجموعه ها جلوگیری شود.

حبیبی اظهار کرد: مراقبین بهداشتی نیز در شعب حضور داشتند و مردم را دعوت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی می کردند، ضمن این که مردم نیز رعایت می کردند و بنا بر توصیه های پیشین، ضمن استفاده از ماسک، خودکار شخصی نیز همراه داشتند و از تجمع در شعب خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در قزوین از 40 درصد عبور کرد

مشارکت مردم در قزوین از 40 درصد عبور کرد