مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-18اقتصادي

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت مردم دارالعباده به 40 درصد رسید


رییس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که بهابادی ها مشارکت 95 درصدی را ثبت کردند، گفت: میزان مشارکت مردم یزد به 40 درصد رسیده است و پیشتاز این انتخابات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، احمد ترحمی با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با قدردانی از حضور خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، میزان مشارکت مردم یزد به 40 درصد رسیده و به نسبت سایر استان ها پیشگام مشارکت هستیم و رتبه پیش بینی شده و در سایر انتخابات ها صندوق مخصوص اقلیت ها نداریم اما شعبی در اماکنی که در منطقه سکونت زرتشتیان است پیش بینی شده و آرای اقلیت ها را جمع آوری می کند.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در خصوص صندوق سیار برای بیماران نیز 3 صندوق پیش بینی شده که بر اساس پرونده های بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و بیماران خاص و صعب العلاج در روز انتخابات مراجعه می کنند و اگر مواردی تماسی برای حضور صندوق سیار گرفته شود، لابلای برنامه پیش بینی شده برای اخذ رای مراجعه خواهند داشت.

وی همچنین از مشارکت بالای بهابادی ها در این دور انتخابات خبر داد و گفت: شهروندان بهابادی بالای 95 درصد در این انتخابات حضور داشتند و ارای خود را به صندوق ریختند.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت مردم دارالعباده به 40 درصد رسید

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت مردم دارالعباده به 40 درصد رسید