مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-18سياسي

فعالیت 26 شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خراسان جنوبی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی از فعالیت 26 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد.

- اظهارکرد: در 11 شهرستان استان هر کدام دو شعبه و در 4 بخش نیز شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دایر است.

وی با بیان اینکه ضابطان و قضات از آغاز فرایند انتخابات در محل کاری حضور دارند، تصریح کرد: دادستان ها برای نظارت بیشتر از شعب اخذ رای بازدید داشته اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: هم استانی ها می توانند در صورت رویت تخلف یا اخلال در رای گیری آن را به سامانه سجام گزارش دهند.

وی با بیان اینکه صبح امروز تاخیر در رای گیری را در برخی شعب اخذ رای به علت نقص فنی دستگاه های رای گیری الکترونیک گزارش شده است، عنوان کرد: بررسی ها در حال انجام است اگر قصوری از سوی دست اندرکاران انتخابات رخ داده باشد با آنها برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات الگوی تمام نمایی از مرم سالاری دینی را به نمایش خواهند گذاشت.

وحدانی نیا بیان داشت: از هم استانی ها تقاضا داریم در مهلت باقی مانده در پای صندوق های رای حاضر شوند و جواب دندان شکنی به دشمنان بدهند و پوچ بودن دموکراسی غرب را به دنیا نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 26 شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خراسان جنوبی

فعالیت 26 شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خراسان جنوبی