مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-18سياسي

انتخابات در تهران با آرامش، نظم و امنیت در حال برگزاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مسجد لر زاده بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - محسنی بندپی گفت: فرآیند اخذ رأی و انتخابات در تهران با آرامش، نظم و امنیت در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مسجد لر زاده بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین رویداد های کشور، انتخابات است و امروز در 28 خرداد ماه بار دیگر این رویداد مهم در کشور در حال انجام است.

یکی از نکات مهم در انتخابات، اراده ملت در تعیین سرنوشت خود است و امروز نیز شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا های شهر و روستا و همچنین دو انتخابات دیگر میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان چه در درجه محلی و کلان توسط مردم انتخاب می شوند و این موضوع حائز اهمیت است و قطعا امروز با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر از سوی مردم خلق خواهد شد.

محسنی بندپی گفت: انتخابات به ویژه در تهران با آرامش، نظم و امنیت در حال برگزاری است و نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و سایر نیرو ها با حضور در شعب اخذ رأی و با تأکید بر دستورالعمل های بهداشتی سلامت شهروندان را مدنظر دارند و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در تهران با آرامش، نظم و امنیت در حال برگزاری است

انتخابات در تهران با آرامش، نظم و امنیت در حال برگزاری است