مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-18سياسي

بیش از واجدین شرایط رای تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است


دبیر ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر اینکه قطعا تعرفه های ما بیش از واجدین شرایط رای و نیاز مربوط به هر شهرستان است، گفت: همکاران ما به صورت مستمر با فرمانداری ها ارتباط دارند و هر زمان کمبود تعرفه داشته باشیم، - ایسنا/گیلان دبیر ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر اینکه قطعا تعرفه های ما بیش از واجدین شرایط رای و نیاز مربوط به هر شهرستان است، گفت: همکاران ما به صورت مستمر با فرمانداری ها ارتباط دارند و هر زمان کمبود تعرفه داشته باشیم، حتما توزیع می شود.

مجید هاشم پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اطلاع رسانی انتخابات استان، اظهار کرد: برای اولین بار در این دوره از انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات، از ساعت 7 صبح آغاز شد.

همه عوامل اجرایی در دقایق اولیه در شعب حاضر شدند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به استقبال پرشور مردم گیلان در انتخابات، افزود: نهایت تلاش ها صورت گرفت تا بدون کوچکترین مشکلی فرآیند رای گیری انجام گیرد.

وی ادامه داد: امسال شرایط ویژه ای مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تهیه و توزیع اقلام و تجهیزات بهداشتی بیی فرمانداری های استان داشتیم، در شعب قبل از اخذ رای ضدعفونی و گندزدایی انجام گرفت؛ مواد ضدعفونی و ماسک در اختیار عوامل اجرایی شعب برای مراجعان در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از واجدین شرایط رای تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است

بیش از واجدین شرایط رای تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است