مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-18سياسي

حضور پرشور مردم نشان دهنده پیمان قوی آنها با انقلاب است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم کشور، امروز با حضور پرشور خود پای صندوق های رای، نشان دادند که پیمانی قوی با انقلاب بسته اند.

- ، حضور پرشور مردم را پای صندوق های رأی ستودنی دانست و اظهار کرد: علی رغم همه شبهات و خبرپراکنی های مسموم که دشمنان انقلاب اسلامی انجام دادند شاهد حضور معنادار مردم در انتخابات بودیم.

وی افزود: پیام مردم ایران در این روز به همه دنیا این بود، که نه تنها ذره ای از انقلاب فاصله نگرفته اند، بلکه انقلابی تر شده اند و شاهد هستیم که انقلاب نیز روز به روز مردمی تر می شود.

گرزین با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن این انتخابات شاهد مناسبات قوی تر جمهوری اسلامی با دنیا خواهیم بود، ابراز کرد: بدون شک در آینده جمهوری اسلامی ایران یکی از ابر قدرت های بلامنازع و تعیین کننده در دنیا خواهد بود، چرا که پیوند مردم و انقلاب نشان دهنده عمق استراتژی حاکمیت در دنیا است.

وی افزود: از این به بعد شاهد خواهیم بود که جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مردم در انتخابات اراده خود را در دنیا حاکم خواهد کرد و اجازه نمی دهد که دشمنان ما بخواهند اراده های ضعیف خودشان را بر ما و ملت ما تحمیل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ما همچنان مانند گذشته راه صلح و عدالت را در جهان خواهیم رفت و اجازه نخواهیم داد کسی جلوی اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم نشان دهنده پیمان قوی آنها با انقلاب است

حضور پرشور مردم نشان دهنده پیمان قوی آنها با انقلاب است