مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-18سياسي

ثبات اقتصادی اولویت نخست رییس جمهور آینده باشد


نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه و ایجاد ثبات اقتصادی را از اولویت های نخست رییس جمهور آینده ذکر کرد و گفت: - حجت الاسلام مجید نصیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با اهمیت بالای حضور مردم در انتخابات، اظهارداشت: اهمیت شرکت در انتخابات از چند جهت قابل بررسی و قابلیت پرداختن دارد.

وی بیان داشت: یک جهت که از رویکرد عقلایی قابل بررسی بوده این است که هر کس در زندگی خود نسبت به سرنوشت و آینده خود و اطرافیانش مسئول بوده و انسان عاقل نمی تواند نسبت به این امر بی تفاوت باشد، بنابراین انتخابات چون فضایی بوده که حضور یا عدم حضورمان مستقیم و یا غیرمستقیم در زندگی امروز و آینده جامعه تأثیرگذار بوده نمی توان نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس مطرح کرد: از بعد دیگر نگاه به این موضوع در این چهارچوب تعریف می شود که کشورمان دشمنان فراوانیدر طول تاریخ داشته و دارد که خواسته اند از ثروت ها و ظرفیت های بی انتهای آن بهره مند شوند.

دشمنان به دنبال زمین زدن ایران نصیرایی ادامه داد: در این چهل ساله انقلاب بسیار این هجمه ها بیشتر شده و تمام قدرت های شیطانی دنیا به دنبال این بوده اند که مانع حرکت و پیشرفت این نظام و مردم با رویکرد انقلابی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات اقتصادی اولویت نخست رییس جمهور آینده باشد

ثبات اقتصادی اولویت نخست رییس جمهور آینده باشد