مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-18سياسي

6 هزار نفر بر انتخابات در همدان نظارت می کنند/ مشکلات انتخابات برطرف شده است


عضو هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان گفت: 6 هزار نفر ناظر، ناظرمسئول، بازرسان مشغول نظارت و بازرسی بر روند انتخابات هستند که در شعب شلوغ پنج نفر و در شعب خلوت تر سه نفر مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد نباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری با بیان اینکه خداوند انسان را موجودی با اراده خلق و اختیار خلق کرده است اظهار کرد: انسان موجودی است انتخابگر و ملت ایران در 43 سال گذشته از این نعمت به خوبی استفاده کرده و این مدیون امام راحل است که انقلابی به پا کرد و به جمهوری اسلامی رسید.

وی با اشاره به اینکه رأی و نظر مردم در این نظام بسیار مهم است افزود: از همین روز بود که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب یعنی بعد از 47 روز این مدل حکومتی توسط مردم انتخاب شد و از آن روز جمهوری اسلامی مدل حکومتی ما شد.

عضو هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه پنج انتخابات در سال اول انقلاب برگزار شده است تصریح کرد: در این 43 سال نیز سالانه به طور متوسط یک انتخابات برگزار کردیم و هیچ اتفاقات از جمله دفاع مقدس تا بلایای طبیعی نتوانست انتخابات را به تأخیر بیندازد.

وی با بیان اینکه امام به عنوان یک رهبر الهی این ظرفیت را پس از 2 هزار و 500 سال به طور واقعی در اختیار ملت ایران گذاشت ادامه داد: البته پس از انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر بر انتخابات در همدان نظارت می کنند/ مشکلات انتخابات برطرف شده است

6 هزار نفر بر انتخابات در همدان نظارت می کنند/ مشکلات انتخابات برطرف شده است