مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-18سياسي

مشارکت سمنانی ها تا ساعت 16عصر چقدر بوده است؟


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تا ساعت 16 امروز، جمعه 28 خرداد 25 درصد از مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند که بسیار ارزنده و مطلوب است.

- حبیب اله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان روز جمعه اظهار کرد: از ساعت 7 صبح امروز با شروع فرایند رای گیری در شعب اخذ رای در استان، ما شاهد مشارکت آحاد مردم در انتخابات هستیم و روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: مردم استان در شعب ثابت، سیار، شهری و روستایی مشارکت خوبی داشتند و نشان دادند همچنان پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به مشارکت 25 درصدی مردم استان در فرایند انتخابات تا ساعت 16 روز جمعه 28 خرداد 1400، گفت:تا این ساعت براورد میزان مشارکت مردم بسیار مطلوب بوده ، چرا که هنوز تا پایان فرایند رای گیری زمان باقی است و انشالله در ساعت های آینده با حضور گسترده آحاد اقشار مردم، میانگین قبلی مشارکت مردم استان در بحث انتخابات شکسته شود.

وی خاطر نشان کرد: در همه شهرستان ها، شعب سیار برای اخذ رای از افرادی که در بیمارستان ها به واسطه بیماری کرونا و سایر بیماری ها بستری هستند و همچنین بیماران کرونایی که در قرنط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سمنانی ها تا ساعت 16عصر چقدر بوده است؟

مشارکت سمنانی ها تا ساعت 16عصر چقدر بوده است؟