مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-18سياسي

بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات لرستان را تامین می کنند


بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات را در استان تامین می کنند.

- بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات لرستان را تامین خواهند کرد ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات را در استان تامین خواهند کرد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ارتباط با انتخابات تمهیدات لازم را در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی اندیشیده است.

وی افزود: نیروی انتظامی با آمادگی 100 درصدی و استفاده از تمام ظرفیت امنیت مناسب و در کنار آن سلامت انتخابات را برقرار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان، حوزه های مأموریتی پلیس را در انتخابات، امنیت شعبات اخذ رای، صندوق های رای گیری و امنیت عمومی استان برشمرد و تصریح کرد: 2031 صندوق ثابت و سیار جهت اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است که بیش از 6000 نیروی پلیس با همکاری بسیج و سپاه مسئولیت امنیت آنها را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در محل استقرار صندوق های انتخاباتی و فرمانداری های سراسر استان تمهیدات ترافیکی از قبل طراحی و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با انجام گشت مکرر در سطح معابر و محل استقرار صندوق های اخذ رای با هرگونه سد معبر و اخلال در نظم عبور و مرور برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات لرستان را تامین می کنند

بیش از 6000 نیروی پلیس امنیت انتخابات لرستان را تامین می کنند