مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-18ورزشي

تاریخ سازی بانوان تکواندوی ایران در قهرمانی آسیا


تیم ملی تکواندوی بانوان ایران آبروداری کرد و در مسابقات قهرمانی آسیا که تیم مردان کشورمان عملکرد بسیار ضعیفی برجای گذاشت، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ روی سکو بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در بخش بانوان قهرمانی تکواندو آسیا نیز تیم کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا (نگار اسماعیلی)، یک مدال نقره (ملیکا میرحسینی) و چهار مدال برنز (غزل سلطانی، ناهید کیانی، پریسا جوادی و زهرا پور اسماعیل) شد.

در این مسابقات تکواندو ایران یک مدال نقره (حسین لطفی) و سه مدال برنز (مهدی جلالی، زینب اسماعیلی و فرشته خزایی) دیگر نیز کسب کرد، اما با توجه به اینکه این نفرات سهمیه حضور در قهرمانی آسیا را از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده بودند، مدال های آنها در جدول توزیع مدال ها محاسبه نخواهد شد.

در پایان این دوره رقابت ها، تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان که تاکنون موفق به کسب سکو در رقابت های قهرمانی آسیا نشده بود، در این دوره تاریخ سازی کرد و با یک مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 265 امتیاز عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

هوگوپوشان کره جنوبی با سه مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 502 امتیاز قهرمان شدند، ویتنام با یک مدال طلا، یک نقره و 178 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد و اردن با یک مدال طلا و 128 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی بانوان تکواندوی ایران در قهرمانی آسیا

تاریخ سازی بانوان تکواندوی ایران در قهرمانی آسیا