مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-18سياسي

مشارکت 33 درصدی کرمانی ها تا ساعت 18/ کمبود تعرفه نداریم


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 33 درصد افراد واجد رأی در استان کرمان یعنی تعداد 720 هزار نفر تا ساعت 18 امروز در انتخابات شرکت کرده اند.

- عباس تقی زاده بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان کرمان گفت: 33 درصد افراد واجد رأی در استان یعنی به تعداد 720 هزار نفر تا ساعت 18 امروز در انتخابات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های جیرفت، سیرجان، کرمان و رفسنجان تاکنون بیشترین تعداد تعرفه مصرف شده در استان را دارند، اظهار کرد: برخلاف برخی گفته ها که کمبود تعرفه در استان داشته ایم، هیچگونه کمبود تعرفه ای در استان نداشته ایم.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این مطلب که تعداد تعرفه های موجود در استان ها بیش از تعداد افراد واجد رأی است، عنوان کرد: همچنین از بین 23 شهرستان استان، چند شهرستان به عنوان معین انتخاب شده اند که در بحث تعرفه شهرستان های همجوار خود را در پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه میران تعرفه استفاده شده در هر شعبه توسط سامانه انتخابات فرمانداری ها، استانداری و وزارت کشور رصد می شود، اضافه کرد: چنانچه تعرفه ها در شهبه ای رو به اتمام باشد، حتی از طریق وزارت کشور جهت تأمین تعرفه پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 33 درصدی کرمانی ها تا ساعت 18/ کمبود تعرفه نداریم

مشارکت 33 درصدی کرمانی ها تا ساعت 18/ کمبود تعرفه نداریم