مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-18سياسي

25 تا 35ساله ها بیشترین مشارکت را در انتخابات دزفول داشته اند


فرماندار ویژه دزفول به وجود چهار هزار رأی اولی در دزفول اشاره کرد و گفت: تا این لحظه جوانان 25 تا 35 سال بالاترین میزان مشارکت را در فرایند رأی گیری انتخابات در این شهرستان داشته اند.

- ، علی فرهمندپور عصر امروز جمعه پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی حرم مطهر سبزقبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مسئولان و عوامل اجرایی از ابتدای آغاز فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، 392 شعبه اخذ رأی در شهرستان دزفول فعال شده و کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم دزفول در انتخابات امروز افزود: به دلیل مشارکت بالای مردم با کمبود تعرفه مواجه شده ایم و درخواست تعرفه داده ایم و از سویی ازدحام جمعیت در برخی شعب آن چنان زیاد بود که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ناچار به تعطیلی آنها شدیم.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول تعداد واجدین شرایط رأی را در این شهرستان 320 هزار نفر برشمرد و افزود: چهار هزار رأی اولی در دزفول وجود دارد.

فرهمندپور با اشاره به استقبال تمام گروه های سنی از انتخابات گفت: نموداری از سوی وزارت کشور در دسترس ما است که از طریق آن می توانیم رنج سنی شرکت کنندگان را به صورت آنلاین مشاهده کنیم که بر این اساس تاکنون 500 نفر از سالمندان دزفول که در رنج سنی بین 75 تا 85 سال قرار دارند در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 تا 35ساله ها بیشترین مشارکت را در انتخابات دزفول داشته اند

25 تا 35ساله ها بیشترین مشارکت را در انتخابات دزفول داشته اند