مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-18سياسي

انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد


انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های امروز قلعه رییسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: انتخابات باید مظهر وحدت و همدلی و یکپارچگی باشد پیروز اصلی میدان انتخابات مردم هستند هر نامزدی ریاست جمهوری که قبول شود رییس جمهور منتخب همه مردم است و شکست و پیروزی در این عرصه معنا ندارد همه پیش خداوند متعال ماجور هستند.

امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: شنبه بعد از انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت ها شود و مهربانی و صفا و صمیمیت و رفاقت  و توصیه به صبر گفتمان همه باشد.

وی افزود: تبریک به رییس جمهور منتخب یک رفتار نجیبانه است و پذیرش نتیحه قانونی انتخابات حق الناس هست و خدشه در نتیجه انتخابات یک بدعت هست.

صلواتی با بیان اینکه مسئولان و متولیان و مجریان و ناظران بدانید رای مردم حق الناس است و هر گونه سهل انگاری وبی توجهی و رها کردن انتخابات و رای مردم را اخذ نکردن و تدابیر لازم را بموقع برای اخذ رای مردم نیندیشیدن این خیانت به مردم است یادآورشد: باید در پیشگاه الهی و مردم پاسخگو بود در شهر متاسفانه روند اخذ رای مردم به کندی پیش می رود و در ساعات اخذ رای مردم بیشتر زمان صندوقها تعطیل بود و شرایط لازم فراهم نبود و این پذیرفتنی نیست و امیدوارم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد

انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد