مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-18سياسي

انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است.

- سید علیرضا ادیانی با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است و مردم در آن نقش محوری دارند، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دو واژه جمهوری و اسلامی استوار بوده و اسلام اصل و محتوای آن است.

وی افزود: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فاصله کمتر از 2 ماه با برگزاری انتخابات اصل نظام را به رای مردم گذاشت و بنابراین مردم در جمهوری اسلامی نقشی اساسی و محوری دارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی تعیین رییس جمهور است که از ارکان اصلی نظام است و مسئولیتی برابر با سایر قوا از جمله قوه قضاییه دارد.

ادیانی با بیان این که رییس جمهور در نظام جمهوری اسلامی مدیریت اجرایی کشور را برعهده دارد، اذعان کرد: اگر رییس جمهور با رای بالای مردمی انتخاب شود قطعا از پشتوانه مردمی و قدرت بالایی برخوردار خواهد شد و در روابط خارجی با قدرت بیشتری عمل کند.

ادیانی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای از دقایق اولیه صبح، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات در جمهوری اسلامی، اما شاهد حجم گسترده ای مردم در تعیین سرنوشت کشور هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است

انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است