موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-18سياسي

انتخابات پرشور موجب یاس دشمنان از مطامعشان در ایران اسلامی است


حضور پر شور در انتخابات ضامن انقلاب اسلامی است و دشمنان را از مطامعشان در این کشور ناامید میکند.

- حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق های اخذ رأی اظهار کرد: حضور در انتخابات ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا است به مفهوم و تجدید پیمان با این انقلاب است و میز اعلام می کنیم هرگز این انقلاب و آرمان را رها نمی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین مطرح کرد: حضور حد اکثری در انتخابات تضمین امنیت بالای کشور است و دشمنان که همچون گرگان خونخوار اطراف ایران اسلامی پایگاه های نظامی دارند و مترصد فرصتی برای آسیب رساندم به این کشورند ناکام می مانند.

سبحانی نیا گفت: مشارکت بالا در انتخابات و به صورت کلی حضور در انتخابات نشانه ای از تعالی یک جامعه اسم و کمک می کند همه اقشار و همه مردم به صورت برابر و یکسان از حق تعیین سرنوشت بهره مند باشند.

این مسئول با دعوت مردم به حضور در انتخابات یادآور شد: حضور در انتخابات تقدیر از شهدا است و ما را هم در کنار آنها در پاداش حفاظت از کشور و اسلام بهره مند می کند.

وی در پایان بیان کرد: ما همراه راه انقلاب هستیم و هرگز رهبر و انقلابمان را تنها نخواهیم گذاشت و امیدواریم با حضور در انتخابات دشمنان از مطامع خود در این کشور مأیوس شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور موجب یاس دشمنان از مطامعشان در ایران اسلامی است

انتخابات پرشور موجب یاس دشمنان از مطامعشان در ایران اسلامی است