مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای شهر سمنان


معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان به صورت تمام مکانیزه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور دقایقی قبل در ارتباط زنده تصویری سیمای مرکز سمنان با ستاد انتخابات استان سمنان گفت: هر 25 فرآیند انتخابات در خصوص شورای اسلامی شهر سمنان، به صورت تمام مکانیزه اجرا می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان به صورت الکترونیکی و تمام مکانیزه برگزار می شود، شهروندان سمنانی توجه داشته باشند، برای سهولت در امر رای گیری، کد دواطلبان مدنظر را از قبل یادداشت کرده و به همراه داشته باشند.

وی افزود: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه شعب ما در سراسر استان، 24 فرایند از 25 فرایند به صورت تمام مکانیزه و تنها در شهر سمنان و در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر، تمام این 25 فرایند به صورت تمام مکانیزه و الکترونیکی اجرا می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: در روش تمام مکانیزه در انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان، مردم به جای روش سنتی اخذ رای، در کنار صندوق های الکترونیکی اخذ رای قرار گرفته و کد داوطلبان مَد نظر خود را از یک نفر تا هفت نفر وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای شهر سمنان

برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای شهر سمنان