مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

مشارکت 25 درصدی مردم سمنان در انتخابات تا ساعت 16


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تا ساعت 16 امروز، 25 درصد از مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند که بسیار ارزنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور دقایقی قبل در ارتباط زنده تصویری سیمای مرکز سمنان با ستاد انتخابات استانسمنان گفت: از ساعت هفت صبح امروز با شروع فرایند رأی گیری در شعب اخذ رأی در استان، شاهد مشارکت آحاد مردم در انتخابات هستیم و روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: مردم استان در شعب ثابت، سیار، شهری و روستایی مشارکت و سایر بیماری ها بستری هستند و همچنین بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می برند، در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این عزیزان برای درخواست حضور شعب سیار برای رأی دادن، می توانند با فرمانداری ها تماس بگیرند و همچنین فرمانداری ها نیز در صورت در دسترس بودن شماره تماس مبتلایان به کرونا، با آنها تماس برقرار خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: زمان رأی گیری تا ساعت 17 ادامه دارد و با توجه به حضور مردم در شعب مختلف، انتظارمی رود چندساعتی انتخابات تمدید شود.

انتهای پیام/74001/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 25 درصدی مردم سمنان در انتخابات تا ساعت 16

مشارکت 25 درصدی مردم سمنان در انتخابات تا ساعت 16