مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه روند اخذ رأی در استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: با برهم زنندگان امنیت انتخابات برخورد قاطع می شود.

- ، سردار عزیزالله ملکی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رأی گیری انتخابات در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، گفت: فرآیند انتخابات در گیلان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات، علاوه بر شکست و ناامیدی دشمنان کشور، باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی رأی گیری شاهد حضور پرشور مردم با بصیرت و انقلابی گیلان در شعبه اخذ رأی بودیم، افزود: فرآیند انتخابات در سراسر گیلان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر ممنوع بودن هر نوع تبلیغ و نصب پوستر نامزدها در اطراف شعب اخذ رأی، اضافه کرد: پلیس به عنوان متولی برقراری نظم انتخابات با مخلان امنیت انتخابات به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

وی ادامه داد: در گیلان 3 هزار و 94 شعبه اخذ رأی وجود دارد و 13 هزار و 500 نفر نیز مسئولیت تأمین و حفظ نظم و امنیت انتخابات را در استان برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات در گیلان

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات در گیلان