مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای ستودنی است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای ستودنی است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات رزمایش انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای، انتقام خون شهید جهان اسلام قاسم سلیمانی از آمریکایی هاست.

وی گفت: امروز مردم ایران اسلامی صحنه های زیبایی را در پای صندوق های رای خلق کردند، عروس و دامادی که از مجالس عقد به پای صندوق رای آمده بودند.

وی تصریح کرد: چند نفر از همشهریان خودمان در ایلام گفتند برای مشارکت حداکثری با ماشین خودشان بدون کرایه مردم را به پای صندوق آرا می رساندند.

کریمی تبار اضافه کرد: امروز روزی است که مردم حرف اول و آخر را می زنند، مردم تعیین کننده سرنوشت هستند و به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند تفویض اختیار می کنند تا قدرت اجرایی را پیدا کند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز روزی است که دشمن انتخابات جمهوری اسلامی را رصد می کنند، مردم مشکلاتی دارند و انتظار دارد خواست های به حق آنان تحقق پیدا کند.

وی گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای ستودنی است

حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای ستودنی است