مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-18سياسي

تاخیر در ارسال کارت های الکترال سبب تاخیر در آغاز رای گیری شد


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود و حضور خوب مردم تمدید زمان رای گیری قطعی و سقف تمدید تا 12 شب است.

- ایسنا/اصفهان رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود و حضور خوب مردم تمدید زمان رای گیری قطعی و سقف تمدید تا 12 شب است.

محمد تقی نقدعلی، عصر امروز (جمعه_ 28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز تشکیل هیات های اجرایی و نظارت، بحث نظارت درست بر انتخابات شوراها در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و آخرین مراحل را روز گذشته سپری کردیم و امروز با آغاز انتخابات کار نظارت آغاز شده است و در کل شعب استان در هر شعبه دو ناظر وجود دارد.

وی افزود: تا ظهر امروز میزان مشارکت در استان اصفهان بیش از 500 هزار نفر بود، اما هم اکنون سامانه آماری توسط وزارت کشور قفل شده است و فعلا به آمار مشارکت دسترسی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ادامه داد: از وزارت کشور این گله را داریم که با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در اصفهان و شاهین شهر کارت های الکترونیکی که دستگاه های مربوط را فعال می کرد دیر به دست عوامل اجرایی انتخابات رسید و این امر سبب شد که رای گیری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در ارسال کارت های الکترال سبب تاخیر در آغاز رای گیری شد

تاخیر در ارسال کارت های الکترال سبب تاخیر در آغاز رای گیری شد