مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-18سياسي

تأخیر1.5ساعته دربرگزاری انتخابات اصفهان/کمبودکارت الکترال در شعب


رییس هیئت عالی انتخابات شورای شهر و روستا در استان اصفهان گفت: برگزاری انتخابات در شهرستان های اصفهان و شاهین شهر 1.

5 ساعت با تأخیر برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه از روز تشکیل هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، هیئت های شهرستانی و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در استان اصفهان تشکیل شد، اظهار داشت: روز گذشته نیز با برگزاری جلسه ای در استانداری اصفهان روند برگزاری را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه با شروع جریان انتخابات کار نظارت بر انتخابات در استان اصفهان آغاز شده است، ابراز داشت: در هر شعبه دو ناظر شامل ناظر بر انتخابات شورای شهر و ناظر شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت دارد.

وزارت کشور میزان مشارکت را قفل کرده است رییس هیئت عالی انتخابات شورای شهر و روستا در استان اصفهان با بیان اینکه میزان مشارکت تا ظهر امروز در استان 500 هزار نفر بوده است، ادامه داد: سامانه وزارت کشور روند بررسی میزان نظارت را قفل کرده است و علت آن نیز نرم افزاری است.

وی در ادامه با انتقاد از وزارت کشور برای ارسال دیرهنگام کارت های الکترال برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهرستان های اصفهان و شاهین شهر گفت: این کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر1.5ساعته دربرگزاری انتخابات اصفهان/کمبودکارت الکترال در شعب

تأخیر1.5ساعته دربرگزاری انتخابات اصفهان/کمبودکارت الکترال در شعب