مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18سياسي

ثبت بیش از 4 هزار گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه «مردم ناظر»


4133 مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت شده است.

- ، از زمان آغاز رسمی فرآیند رأی گیری تا ساعت 14:00 روز جمعه 28 خرداد، 4133 مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت شده است که توسط کارشناسان ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پیگیری و دنبال شده است.

شکایت از تأخیر در آغاز فرآیند رأی گیری، کُندی عملکرد دستگاه های الکترونیکی احراز هویت، درج نام داوطلبان انصرافی ریاست جمهوری در آگهی های شعب اخذ رأی، پرسش عوامل اجرایی از مردم در خصوص اینکه قصد شرکت در کدام انتخابات را دارند، از عمده ترین شکایات و گزارش های ثبت شده در سامانه مردم ناظر است.

به استحضار مردم شریف می رساند، نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان نیست و مردم از ثبت شکایات نسبت به این انتخابات در سامانه مردم ناظر خودداری نمایند.

گفتنی است چنانچه گزارش های ارسالی مردم بر اساس مواد قانونی، فاقد عنوان متخلفانه یا وصف مجرمانه باشد و یا بصورت کلی، مبهم و غیر مستند ارسال شده باشد قابلیت پیگیری نخواهد داشت و گزارش های دریافتی پس از ارزیابی و صحت سنجی و احراز وقوع تخلف به مراجع ذی ربط ارسال خواهد شد و در فرآیند تأیید صحت انتخابات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 4 هزار گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه «مردم ناظر»

ثبت بیش از 4 هزار گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه «مردم ناظر»