مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18اجتماعي

آیا 3 میلیون دانش آموز ترک تحصیل کرده اند؟!


وزارت آموزش و پرورش ترک تحصیل 3 میلیون دانش آموز را تکذیب کرد و اعلام کرد: دانش آموزان از طرق مختلف تحت پوشش آموزش قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اجرایی مدارس رصد گردیده و ضمن رسیدگی به موانع، سعی در مرتفع نمودن آن ها و ترغیب اولیا برای آنکه فرزند خود را به جریان آموزش بازگردانند، شده است.

5.

برای مناطق روستایی و حاشیه شهرها که از دسترسی به زیرساخت های فناوری محروم بوده اند  توزیع درسنامه و اعزام بیش از 3هزار راهبرآموزشی و تربیتی صورت گرفته است.

البته اقدامات مسئولین امر محدود به این موارد نبوده و در راستای جذب خیرین و دعوت عموم مردم به پویش های گوناگون  به جهت تهیه گوشی هوشمند برای آن دسته از دانش آموزان عزیزی که به ابزار فناوری دسترسی نداشتند، تلاش های بسیاری صورت گرفته است که از جمله آنها اجرای طرح هدایت می باشد که در راستای تأمین تجهیزات هوشمند شامل موبایل و تبلت است، وزارت آموزش و پرورش در پی این اقدامات تاکنون توانسته است با کمک دستگاه های دولتی و خیران جمعا تعداد 2 میلیون و 280 هزار تبلت و موبایل که اعتباری بالغ بر 9هزارو 120 میلیارد تومان به دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند، اهدا نماید که این تجهیزات با اجرای تعهدات به تدریج در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا 3 میلیون دانش آموز ترک تحصیل کرده اند؟!

آیا 3 میلیون دانش آموز ترک تحصیل کرده اند؟!