مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-18سياسي

تاکنون تخلفی پیرامون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است


 بازرس ویژه هیات نظارت بر انتخابات در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: شعب اخذ رای باید به صورت کامل به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی  بازرس ویژه هیات نظارت بر انتخابات در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: شعب اخذ رای باید به صورت کامل به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز باشند.

ابراهیم سیفی ظهر امروز در حاشیه از بازدید از شعبه اخذ رای واقع در مصلی قبا شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: در ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد بازرسین افزایش یافته به گونه ای که حتی در روستاها هم بازرس اعزام شده تا در بحث انتخابات بتوانند به بهترین شکل نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر عدم ارسال گزارش مبنی بر تخلف در حوزه های انتخابیه و شعب اخذ رای گفت: اگر تخلفی اعلام شود با هماهنگی هیات نظارت و در صورت احراز تخلف صندوق باطل شود.

بازرس ویژه هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور با اشاره به انجام اقدامات لازم مبنی بر تجهیز شعب اخذ رای برای رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد:تاکنون تخلفی پیرامون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی گزارش نشده است اما شعب اخذ رای باید به صورت کامل به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون تخلفی پیرامون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است

تاکنون تخلفی پیرامون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است