مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-18سياسي

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در شعب اخذ رای کرمانشاه نداشتیم


تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز تخلفات انتخاباتی در درب شعب اخذ رای نداشته ایم.

- با اشاره به گذشت هشت ساعت از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: از صبح امروز که فرآیند رأی گیری انتخابات شروع شده، شاهد حضور پرشور و استقبال گسترده مردم استان در پای صندوق های رأی بوده ایم.

وی افزود: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی، دستورالعمل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت رأی دهندگان از سوی کارگزاران به خوبی در حال انجام است و در این زمینه نیز مشکلی در استان گزارش نشده است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز تخلفات انتخاباتی در درب شعب اخذ رأی نداشته ایم، تصریح کرد: در صورتی که تخلفی مبنی بر خرید و فروش رأی از سوی نامزدهای شورای شهر و روستا مشاهده شود، با متخلفان برخورد خواهد شد.

کرمی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده خرید و فروش آرا توسط نامزدهای شورای شهر و طرفدارانشان می توانند موضوع را از طریق تلفن گویای 08337232392 دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه و یا به مراجع قانونی که کار نظارت بر انتخابات را برعهده دارند، گزارش کنند.

وی با تاکید بر اینکه با چنین تخلفاتی قاطعانه برخورد می شود، گفت: همچنین به ناظرین و نیروهای امنیتی هم دستوارت ویژه ای داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در شعب اخذ رای کرمانشاه نداشتیم

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در شعب اخذ رای کرمانشاه نداشتیم