مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-18سياسي

مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط کردستان در انتخابات


رییس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه مردم از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بوده اعلام کرد که بیش از 170 هزار تعرفه رای تا ساعت 2 بعد از ظهر در استان مورد استفاده قرار گرفته است که این گویای مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط تا این ساعت است.

- ایسنا/کردستان رییس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه مردم از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بوده اعلام کرد که بیش از 170 هزار تعرفه رای تا ساعت 2 بعد از ظهر در استان مورد استفاده قرار گرفته است که این گویای مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط تا این ساعت است.

محمد ابراهیم زارعی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اخذ رای از ابتدای صبح اظهار کرد که بیش از 170 هزار تعرفه رای تا ساعت 2 بعد از ظهر در استان مورد استفاده قرار گرفته است که این گویای مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط تا این ساعت است.

وی با بیان اینکه این آمار با افزایش مشارکت ها افزایش خواهد یافت افزود که تا این ساعت مشارکت مردم از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بوده و امیدواریم این آمار با رسیدن به پایان رای گیری افزایش یابد.

رییس ستاد انتخابات کردستان با اشاره به اینکه بهترین راه برای احقاق حقوق مردم شرکت در انتخابات است، تصریح کرد که مردم با شرکت در انتخابات می توانند در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط کردستان در انتخابات

مشارکت 14 درصدی واجدین شرایط کردستان در انتخابات