مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-18سياسي

ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات/ دشمنان ایران اقتدار کشور را نشانه گرفته اند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تمام کسانی که هنوز رأی نداده اند یا قصد رأی دادن ندارند، توجه کنند که رأی ندادن باید حجت شرعی داشته باشد زیرا روزی هم از رأی و هم از عدم رأی سؤال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی درخطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل که با انتخابات ریاست جمهوروی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان شده است، اظهار کرد: تمام کسانی که هنوز رأی نداده اند یا قصد رأی دادن ندارند، توجه کنند که رأی ندادن باید حجت شرعی داشته باشد زیرا روزی هم از رأی و هم از عدم رأی سؤال خواهد شد.

وی افزود: دستور مراجع برای لزوم رأی دادن، حجت شرعی است و عقل نیز حکم می کند که از هر فرصت برای اصلاح کشور عزیز استفاده کنیم.

رأی ندادن باعث جری تر شدن دشمن خواهد شد نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان داشت: رأی ندادن، هم دشمن را جری تر می کند تا کشور را در فشارها و تنگناهای بیشتر قرار دهد و حاضر به تعامل محترمانه، عاقلانه و عزتمندانه با کشور ما نشود و هم فرار از مسؤولیت اجتماعی و فرار از بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر روزگار ماست.

وقتی فرصت از دست رفت، دیگر برنخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات/ دشمنان ایران اقتدار کشور را نشانه گرفته اند

ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات/ دشمنان ایران اقتدار کشور را نشانه گرفته اند