مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-18سياسي

قانون مداری و بی طرفی اصل اول برگزارکنندگان انتخابات است


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: از زمانی که ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز کرد، حفاظت و صیانت از سلامت مردم و دست اندرکاران مورد توجه بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: از زمانی که ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز کرد، حفاظت و صیانت از سلامت مردم و دست اندرکاران مورد توجه بود.

سعید صفری ظهر امروز (28 خرداد ماه) با حضور در ستاد انتخاباتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به لحاظ پایداری همه گیری کرونا، افزایش شعب و کاهش تراکم برای ایجاد آرامش روانی ضروری است.

سال گذشته 926 شعبه داشتیم که با 15 درصد افزایش، تعداد شعب به 1063 شعبه در سطح استان رسیده است.

وی در رابطه با ثبت نامی های شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان، افزود: مجموعا 728 نفر ثبت نامی داشتیم که با درنظر گرفتن رد صلاحیت ها، انصرافی ها و غیره، مجموعا 562 نفر توسط فرمانداران آگهی شدند که در سطح 21 شهر رقابت می کنند.

در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی روستا، باید توجه داشت که در 764 روستا 4654 نفر اعلام کاندیداتوری کردند که 4217 نفر توسط بخشداران آگهی شدند و با یکدیگر رقابت می کنند.

این مسئول ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد انصراف قابل توجهی در شوراهای روستا بودیم که با توجه به این موضوع، انصراف یک نفر از رقابت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مداری و بی طرفی اصل اول برگزارکنندگان انتخابات است

قانون مداری و بی طرفی اصل اول برگزارکنندگان انتخابات است