مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-18سياسي

برای روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از قطع آب و برق در روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل شد تا هیچ مشکلی در این روز رخ ندهد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از قطع آب و برق در روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل شد تا هیچ مشکلی در این روز رخ ندهد.

منصور شیشه فروش، امروز (جمعه_28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی را تشکیل دادیم تا برق اصفهان و استان در روز انتخابات قطع نشود که هم اکنون و تا این لحظه در تمام مناطق استان برق پایدار جریان داشته است و هیچ قطعی گزارش نشده است.

وی افزود: امروز در یکی از خیابان ها مشکل فنی در شبکه برق به وجود آمده بود که سریعا برطرف شد و با دستورالعملی که به ادارات داده ایم 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: برای روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل دادیم که خوشبختانه تا الان مشکل قطع آب و برق نداشته ایم.

شرایط کم آبی در استان وجود دارد و اداره آب و فاضلاب سعی کرده عدالت قطعی آب در تمام مناطق به یک شکل رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیشه فروش گفت: مشکل خشکی زاینده رود وجود دارد و پیش بینی می شود در اوایل تیر دمای هوا 4 درجه گرمتر شود که این روند افزایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل شد

برای روز انتخابات ستاد اضطراری آبرسانی برق تشکیل شد