مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-18سياسي

مردم با رأی دادن امیدواری اجتماعی ایجاد کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز کشور نیازمند امیدواری اجتماعی و اعتمادآفرینی نسبت به آینده است و مردم می توانند با حضور در صحنه این امیدواری اجتماعی را ایجاد کنند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز کشور نیازمند امیدواری اجتماعی و اعتمادآفرینی نسبت به آینده است و مردم می توانند با حضور در صحنه این امیدواری اجتماعی را ایجاد کنند.

  حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 28 خردادماه در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، درباره ویژگی ها و اختیارات رییس جمهور اظهار کرد: رییس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی در کشور است و 85 درصد مدیران کشور را انتخاب می کند همچنین انتخاب سفرا و وزا، انتصاب 31 استاندار، 450 فرماندار و 1071 بخشدار و بیش از 800 معاون وزیر که همگی در عرصه مدیریت اقتصاد و فرهنگ کشور مسئولیت دارند، بر عهده رییس جمهور است.

وی ادامه داد: طبق آمار سال 1398 بیش از دو میلیون و 379 هزار نفر جزء کارمندان دولت هستند که براساس آمار دولت، یک پنجم این افراد پست مدیریت و ریاست دارند و سال 99 که اسامی و حقوق مدیران ثبت شده، بیش از 240 هزار نفر پست مدیریت و ریاست در کشور موجود است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اختیارات قوه مجریه با دیگر قوا قابل قیاس نیست، مطرح کرد: مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با رأی دادن امیدواری اجتماعی ایجاد کنند

مردم با رأی دادن امیدواری اجتماعی ایجاد کنند