مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

مشارکت بیش از 200 هزار قزوینی در انتخابات تا این لحظه


رییس شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان قزوین گفت: مشارکت بالای 200 هزار نفر در سطح استان قزوین تا این لحظه رقم خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر روح الله عباس پور بعد از ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین ضمن تشویق حضور عموم مردم پای صندوق های رأی و تاکید بر اهمیت این مسئله بیان کرد: مشارکت بالای 200 هزار نفر در سطح استان قزوین تا این لحظه رقم خورده است.

رییس شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان قزوین گفت: پیش بینی شخصی من برای مشارکت مردم در انتخابات در سطح کشور نیز بالای 50 درصد است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است مردم با حضور خود پای صندوق های رأی و یاری نظام مقدس جمهوری اسلام بار دیگر اثبات کنند نظام و انقلاب از مقبولیت اجتماعی در جامعه و بین مردم برخوردار است.

عباس پور با اشاره به این موضوع که تا این لحظه مشکلی در روند انتخابات گزارش نشده و انتخابات در آرامش در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: به نوبه خود از مسئولین اجرایی و هیئت نظارت و همه دست اندر کاران انتخابات که در نهایت دقت و آرامش به وظایف خود عمل می کنند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 200 هزار قزوینی در انتخابات تا این لحظه

مشارکت بیش از 200 هزار قزوینی در انتخابات تا این لحظه