مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

طرفداران نامزدهای انتخاباتی با متانت رفتار کنند


طرفداران نامزدهای انتخاباتی با متانت رفتار کنند.

- پردیس- پردیس- امام جمعه پردیس گفت: طرفداران نامزدهای انتخاباتی با متانت رفتار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: امروز تبلیغات و مناظرات و تجمعات جای خود را به حضور در پای صندوق های رأی داده است و شنبه، فردای انتخابات است که شأن و جایگاه خود را دارد.

حسینی با اشاره به اینکه طرفداران نامزدِ پیروز، موفقیت خود را از خداوند بدانند و طرفداران سایر نامزدها احساس خسارت نکنند و با متانت رفتار بکنند و وحدت را حفظ کنند گفت: فرد منتخب باید از گفتارهای تفرقه انگیز و دلسرد کننده پرهیز کند و تلاش کنند تا وقتی مسئولیت را رسماً تحویل گرفتند با برنامه قوی خدمت رسانی به ملت را شروع بکنند.

امام جمعه پردیس بیان داشت: به نظر می رسد مناظره های انتخابات 1400 یک آسیب بزرگ داشت و غالب نامزدها با نسبت ها و درصدهای متفاوت، در بروز و ظهور این آسیب سهیم بودند، این آسیب سیاه نمایی نظام اسلامی بود.

وی در خاتمه از شهرداران پردیس و بومهن که جهت تبلیغات گسترده انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری و ایجاد فضاهایی جهت تبلیغات کاندیداها برای جلوگیری از تخریب وجهه شهری و در و دیوارها همکاری کردند تشکر کرد و همچنین از زحمات شهرداری پردیس و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران نامزدهای انتخاباتی با متانت رفتار کنند

طرفداران نامزدهای انتخاباتی با متانت رفتار کنند