مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

بزرگترین برنده این انتخابات ملت ایران است


بزرگترین برنده این انتخابات، ملت ایران است که با قدرت در برابر همه توطئه ها و تبلیغات مسموم دشمنان ایستاده و همه بدخواهان را غافلگیر کرده است.

- ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) افزود: شرکت در انتخابات به عنوان یک عمل صالح هم حق و هم تکلیف است.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری و حضور باشکوه خود در آزمون سرنوشت ساز انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد و آرزوی دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و رییس جمهور منتخب نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام قدرت خود را جهت القا یاس و ناامیدی در جامعه و دلسرد کردن مردم عزیز ما با هدف کاهش مشارکت به کار گرفته است گفت: تجربه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده که در هر مسئله ای توطئه ها و تبلیغات مسموم دشمنان بیشتر باشد هوشیاری و بصیرت ملت ایران هم بیشتر خواهد بود و به لطف الهی در این آزمون مهم و حساس نیز ملت ایران مصمم تر و راسخ تر در صحنه حضور خواهد یافت و هوشیاری و بصیرت خود را به رخ آنان خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین برنده این انتخابات ملت ایران است

بزرگترین برنده این انتخابات ملت ایران است