مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-18سياسي

هیچ اخلالی در فرآیند رای گیری نداریم


مشکلات به وجود آمده در ابتدای فرایند رای گیری به سرعت برطرف شد و در حال حاضر هیچگونه اخلالی وجود ندارد.

- به نقل از صداوسیما، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور،گفت : امیدواریم که روند انتخابات به خوبی پیش برود و مردم همانطور که در صبح مشارکت خوبی داشتند، عصر امروز هم، مشارکت با شور و شعف بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: فرمانداران و استانداران سراسر کشور به خصوص استان های جنوبی، در شعب اخذ رای که با ازدحام جمعیت همراه است، شعب سیار را در کنار شعب ثابت مستقر کرده و به فرایند رای گیری کمک کنند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیچ یک از عوامل شعب حق دخالت در امور فرایند رای گیری و سوال در خصوص اینکه فرد در کدام انتخابات شرکت می کند را ندارند، تاکید کرد: اگر انتخابات در تهران است، 4 تعرفه و اگر در شهرها و استان های دیگر است دو تعرفه در اختیار افراد قرار می گیرد.

عرف افزود: در برخی گزارش آمده که برخی تعرفه ها فاقد مُهر است که باید حتما دقت شود تا تعرفه ای بدون مهر نباشد و رای مردم باطل نشود.

وی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای گفت: خوشبختانه گزارش های خوبی در خصوص رعایت دقیق و کامل شیوه نامه های بهداشتی از شعب به دست ما رسیده و خوشبختانه مردم هم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در پای صندوق های رای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اخلالی در فرآیند رای گیری نداریم

هیچ اخلالی در فرآیند رای گیری نداریم