مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

مشکل شعب اخذ رای الکترونیکی شیراز و صدرا برطرف شده است


مشکلات و اختلال بعضی شعب الکترونیکی انتخابات در ساعات اولیه رای گیری در شیراز و صدرا به علت گستردگی و ازدحام جمعیت بودکه اکنون با تقویت سیستم رفع شده است.

- ، محمدرضا امیری بعد از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران افزود: در محل های رأی گیری که علیرغم تلاش های انجام شده همچنان در سیستم الکترونیکی مشکلاتی وجود داشت دستور صادر شد که سریعاً کار به شکل آف لاین پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در 95 درصد شعب اخذ رأی شیراز کار بصورت الکترونیکی انجام می شود.

فرماندار شیراز یادآور شد: یکی از مراکز اخذ رأی که صبح امروز با استقبال گسترده مواجه شد پنج شعبه مستقر در حرم شاهچراغ (ع) بود که اکنون مشکل در این شعبات نیز برطرف شده و در حال حاضر این شعبه ها بصورت آنلاین در حال فعالیت و رأی گیری هستند.

وی در ادامه به چگونگی روال کار صندوق های سیار اشاره کرد و گفت: مسیر شعب سیار از قبل تعریف شده که این شعب خارج از آن نمی توانند به لحاظ قانونی عمل کنند که بعنوان مثال بیمارستان ها یکی از مقاصد این شعب است.

امیری خطاب به شهروندان شیرازی گفت: اهالی این کلان شهر توجه کنند که برای انتخابات شورا شیراز 13 گزینه باید انتخاب کنند که ضروری است شهروندان کد هر نامزد مدنظر خود را همراه داشته تا سریعاً کار انجام و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شعب اخذ رای الکترونیکی شیراز و صدرا برطرف شده است

مشکل شعب اخذ رای الکترونیکی شیراز و صدرا برطرف شده است