مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است


رییس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: در حال حاضر انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است.

- علی اکبر کریمی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان فراهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در بازدیدی که از شعب اخذ رای صورت گرفت و گزارش هایی که از فرمانداران و فرماندار فراهان دریافت کردیم در 43 شعبه اخذ رای این شهرستان چه در روستاها و چه در شهر خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و انتخابات را روند خوبی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، انتخابات میان دوره ای مجلس نیز برگزار می شود که کار را برای عوامل اجرایی و مردم مضاعف کرده است.

رییس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: در حال  حاضر انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است، امیدواریم در ساعت باقیمانده هم مردم با جدیت بیشتری و زودتر به پای صندوق های رای بروند و رای دادن را به ساعات پایانی وقت انتخابات موکول نکنند.

کریمی بیان کرد: از نظر تامین تعرفه در شعب مشکلی وجود ندارد و فضای خوبی در شعب اخذ رای از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور ناظران بهداشتی که در شعب مستقر هستند فراهم شده و مشکلی نیست و انشالله انتخابات خوب و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است

انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است